Polityka zwrotów

Polityka zwrotów i wymian

Okres zwrotu

Nasza polityka zwrotów i wymian obowiązuje przez 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Warunki zwrotu

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Dodatkowe towary niewymienialne:

  • Karty podarunkowe

Częściowe zwroty

W niektórych sytuacjach przyznawane są jedynie częściowe zwroty:

  • Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z przyczyn niezależnych od nas
  • Każdy przedmiot zwrócony później niż 14 dni po dostawie

Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, Twoja płatność zostanie przetworzona, a środki automatycznie zwrócone na Twoją kartę kredytową lub pierwotną metodę płatności w ciągu określonej liczby dni.

Opóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą wydającą kartę kredytową, ponieważ księgowanie zwrotu na Twoim koncie może potrwać trochę czasu.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zwroty są często księgowane z pewnym opóźnieniem.

Jeśli wykonałeś wszystkie te czynności, a nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail shop@nevrboard.com

Wymiany

Wymieniamy towary tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić towar na taki sam, wyślij do nas wiadomość e-mail na adres {adres email} i wyślij swój przedmiot na adres:

Nevrboard, ul. Stefana Żeromskiego 35, 26-800 Białobrzegi, Polska.

Prezenty

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent w momencie zakupu i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon prezentowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie wysłany do Ciebie certyfikat prezentowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, aby później przekazać je Tobie, wyślemy zwrot osobie obdarowującej, a ona dowie się o Twoim zwrocie.

Zwrot kosztów wysyłki

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: Nevrboard, ul. Stefana Żeromskiego 35, 26-800 Białobrzegi, Polska. tel. 794671946

Będziesz odpowiedzialny za pokrycie kosztów własnej wysyłki zwrotnej. Koszty związane z wysyłką do Klienta oraz ze zwrotem towaru nie podlegają zwrotowi i są pokrywane przez Klienta.

W zależności od miejsca zamieszkania czas oczekiwania na wymieniony produkt może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, rozważ skorzystanie z usługi przesyłki śledzonej lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy otrzymania zwróconego przedmiotu.

Potrzebujesz pomocy?

Napisz do nas: shop@nevrboard.com

Wybierz walutę
EUR Euro
PLN Złoty polski